Dont know what 2 say....

X tau sebnarnya nk tulis pe....da bnyk kali taip..pastu delete sbb rse cm hampeh je...erm..ntah la..myb sbb aku mmg x ske menulis,menaip,or wat ayat pnjang2 nih...tp blog ni aku wat just nk kongsi sedikit kisah idop n pengalaman aku....
Hope korung x bosan eh....klu de pe yg x btol silah lah cmmnt n sumbangla sikit tunjuk ajar ye....
:)

Monday, March 8, 2010

My Fren With ular

Her Name Miu...act die x brani pown ngn ular sbnarnye..tp dsbbkn x nk malukan diri dpn sorng bapak kpd budak ni..die branikan diri memegang ular tu smbil begambar ala2 model ular gtu...hihiii..klaka sngt...Tgk la reaksi mke die yg ke-2 tu...sbnarnye die nk jerit 2...tp ble pak cik 2 bwak je ank die dtg dkt..trus cover mke wat2 brani...pdhl dlm hati pnye la menyumpah pak cik 2..wakakaka....pape pown...kre hbt la 2 dr aku kn...bkn kate nk pgng...nk dkt ngn ular 2 pown aku x brani g...mngkin next time kowt... :)

No comments:

Post a Comment